4 KĄTY NIERUCHOMOŚCI to kompleksowe zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi. Oferujemy komercjalizację nieruchomości, administrowanie i zarządzanie oraz pełną obsługę techniczną i księgową Państwa nieruchomości.
Nasze usługi świadczymy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, w szczególności następujące miasta: Inowrocław, Pakość, Janikowo, Strzelno, Kruszwica, Piechcin, Barcin, Żnin, Mogilno oraz miasta ościenne.
W przypadku zakupu nieruchomości komercyjnych głównym motywem zakupu jest szybka stopa zwrotu z inwestycji – ROI. 4 KĄTY NIERUCHOMOŚCI to licencjonowany zarządca posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie, który w profesjonalny sposób zajmie się Państwa nieruchomościami dzięki czemu proces komercjalizacji nieruchomości nie będzie trwał latami, a odpowiednia stopa zwrotu z inwestycji umożliwi Państwu inwestowanie w kolejne nieruchomości.
Zapewniamy profesjonalną i rzetelną obsługę w zakresie:
• Optymalizacji kosztów eksploatacji nieruchomości,
• Obsługi administracyjnej nieruchomości,
• Obsługi technicznej nieruchomości,
• Obsługi księgowo-finansowej nieruchomości,
• Nowoczesnej technologii w zarządzaniu nieruchomościami.
Doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów eksploatacji nieruchomości:
• Optymalizacja kosztów zużycia energii cieplnej – analiza treści zawartych umów, dobór optymalnej wielkości zamówionej mocy,
• Optymalizacja kosztów zużycia energii elektrycznej – analiza treści zawartych umów, dobór optymalnej grupy taryfowej, dobór wielkości mocy umownej, wybór sprzedawcy energii elektrycznej,
• Optymalizacja kosztów zużycia ciepłej i zimnej wody użytkowej – analiza treści zawartych umów, analiza zużycia wody, analiza strat wody,
• Optymalizacja kosztów zużycia stanu technicznego nieruchomości – rzetelne i profesjonalne przeglądy budynków.
Obsługa administracyjna nieruchomości:
• Negocjowanie i zawieranie umów najmu,
• Zawieranie i optymalizowanie umów z dostawcami mediów: wody, energii cieplnej, energii elektrycznej, gazu oraz wywozu nieczystości,
• Rozliczanie oraz odczyty wodomierzy, liczników energii elektrycznej i gazu dla poszczególnych najemców,
• Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w częściach wspólnych oraz parkingach,
• Negocjowanie i zawieranie umów ubezpieczenia budynków,
• Pomoc w pozyskiwaniu preferencyjnych kredytów inwestycyjnych oraz termomodernizacyjnych,
• Reprezentowanie przedsiębiorstwa w relacjach z najemcami oraz urzędami.
Obsługa techniczna nieruchomości:
• Zlecenie i kontrola konserwacji, modernizacji oraz remontów budynków,
• Rzetelne prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym,
• Roczna kontrola stanu technicznego budynku,
• Pięcioletnia kontrola stanu technicznego budynku,
• Przegląd instalacji gazowej,
• Przegląd przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych),
• Przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronowej,
• Wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych oraz negocjowanie cen,
• Przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych.
Obsługa księgowo-finansowa nieruchomości:
• Rozliczanie oraz egzekwowanie od najemców opłat z tytułu umów najmu,
• Prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów oraz kontrahentami,
• Obsługa rachunków bankowych,
• Monitorowanie i windykacja należności (wezwania do zapłaty, ugody),
• Prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
• Sporządzanie sprawozdań finansowych.